برای آن دسته از افرادی که تازه با این ایده آشنا شده اند باید بگویم که
آن زمان که مربی بودم متوجه شدم بسیاری از ما برای دلایل مشابهی جنجال به راه می اندازیم؛ چرا که ما در کل طول زندگی یاد گرفتیم متواضع باشیم و درمورد دستاوردهای خود حرفی به میان نیاوریم، به این امید که دیگران خود متوجه تلاش ها و زحمات ما شوند و تنها کسی که از عواقب این کار رنج برد خودمان بودیم.
ما معمولا قادر نیستیم به توانایی های خود بها دهیم؛ آن ها را ضعف می پنداریم، موفقیت های خود را دست کم میگیریم و به شکست هایمان اجازه می دهیم تا در ذهن ما جا خشک کنند. علاوه بر آن ما نمیتوانیم توجه کسانی را که می توانند به ما کمک کنند تا به حداکثر پتانسیل خود برسیم به خود جلب کنیم. چون حتی اگر ما به خودمان بها دهیم اطرافیانمان این کار را نمی کنند.
اینجاست که
برای آغازبه کار نام تجاری شخصی شما ۳ مرحله را به عنوان راهنمایی در اینجا مطرح می کنیم:
خودت را بشناس
با چند تمرین ساده ی خود شناسی شروع کنید. در مورد توانایی ها، ارزش ها و علایق خود فکر کنید تا بدانید واقعا کی هستید. در مورد تخصص، تجربه و دیدگاه هدایتی خود فکر کنید تا مشخص شود چه باید بکنید. با اینکار راحت تر وارد بازار کار می شوید؛ چون شما می دانید که چه میخواهید.
جایگاهت را مشخص کن
در قدم دوم یک بیانیه ی موقعیت آماده کنید. برخی مردم ان را سکوی پرتاب می نامند چراکه در مدت زمان ۲ دقیقه یا کمتر خودتان را به دیگران معرفی می کنید. تعداد این بیانیه ها به زمانی که برای سخنرانی دارید بستگی دارد و اینکه کی هستید و می خواهید چه کنید را شامل می شود؛ با این حال ذکر این نکته که چگونه قرار است به دیگران کمک کنید را از قلم نیاندازید.
خودت را معرفی کن
اکنون که یک
شری سندبرگ در کتاب “Lean In” خود نوشته که خط سیر کاری ن بیشتر شبیه به چهارچوب های بهم پیوسته ای است که در پارک ها وجود دارد و بچه ها از آن بالا می روند؛ نه نردبان. یعنی علاوه بر اینکه از آن بالا میروند، روی قسمت های کناری هم پا می گذارند، استراحت می کنند، چشم انداز ها و سلایق مختلف را کشف می کنند.
منبع:
آموزش ریست کردن تنظیمات شبکه در ویندوز 10
بهترین روش موفقیت در برندسازی شخصی به صورت رایگان
3 مرحله ساده در برندسازی شخصی بانوان
CRM چیست و چگونه می تواند به افزایش فروش کمک کند؟
چطور میتوانیم فونت تصویر را شناسایی کنیم؟